Ετικέτες

, ,

H Siemens ετοιμaζεται να πaρει eργα του ελληνικοy Δημοσiου

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

_

Το σκάνδαλο με τη γερμανική Siemens συγκλόνισε για μήνες ολόκληρους την ελληνική πολιτική σκηνή. Εκατομμύρια ευρώ δινόταν κάτω από το τραπέζι σε πολιτικά πρόσωπα και τα πολιτικά κόμματα προκειμένου να πάρει τις δουλειές που ήθελε στην Ελλάδα. Το πολιτικό σύστημα, με μια εξεταστική παρωδία οδήγησε ουσιαστικά στη συγκάλυψη του όλου θέματος. Κανείς δεν μπήκε στη φυλακή. Ούτε πολιτικά πρόσωπα, αλλά ούτε και στελέχη της εταιρείας, τα οποία κατάφεραν να διαφύγουν στο εξωτερικό με κάποιο μαγικό τρόπο.

Πλέον η εταιρεία βρίσκεται ένα βήμα προτού πάρει και πάλι έργα στην Ελλάδα. Ο εξωδικαστικός συμβιβασμός με το ελληνικό δημόσιο επιτρέπει να πάρει και πάλι μέρος στους διαγωνισμούς του δημοσίου. Ένας συμβιβασμός που χάρισε στη γερμανική εταιρεία περί τα 2 δισ. ευρώ, τα οποία θα μπορούσε να εισπράξει το ελληνικό δημόσιο.

Χθες, στελέχη της εταιρεία παρουσίασαν στην Αθήνα ένα ειδικά διαμορφωμένο όχημα RE-cube. Πρόκειται για ένα βαγόνι το οποίο περιέχει σύστημα ηλεκτροκίνησης, δίχως εναέρια γραμμή επαφής.
Στα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνεται η προμήθεια 25 συρμών, προϋπολογισμού 60 εκατομμυρίων ευρώ, τα οποία προορίζονται για τις σχεδιαζόμενες επεκτάσεις του Τραμ προς τον Πειραιά και το κέντρο της Αθήνας.

Την ίδια ώρα η γερμανική εταιρεία έχει καταθέσει φάκελο συμμετοχής για την ανάληψη του έργου ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέα – Δομοκός, με την εργολαβία να ανέρχεται σε 30 εκατ. ευρώ, όπως επίσης και στο έργο επέκτασης του μετρό της Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά.
Επίσης ετοιμάζεται να λάβει μέρος και στους διαγωνισμούς που θα γίνουν από την ΕΡΓΟΣΕ για τα σιδηροδρομικά έργα, όπως επίσης και από την Αττικό Μετρό για τις επεκτάσεις του Μετρό.

πηγή: Το Κουτί της Πανδώρας

_

Advertisements